It's been a while

ja då var det ett tag sen jag skrev här igen, sen jag skrev sist har conference varit. Jag är nöjd med min insats jag persade på 2 a 3 möjliga streckor och jag var med och slog ett skolrekord vi varit nära innan men inte lyckas att slå, så äntligen säger jag när det gäller det rekordet. Nu är vi lediga från simningen lite men tro det eller ej mina kära vänner jag har tagit mig till gymmet varje dag ändå och jag har till och med varit på löpbandet. Visst får man förvåna sig själv lite ibland. =) Snart är det finals week igen det ser jag inte fram emot, emn jag ser fram emot spring break som kommer direkt efter finals! Sen är det inte allt för lång tid kvar tills april gud vad jag längtar efter att få se mina brödrar och få visa dem hur jag bor och hur jag lever nu förtiden.

För övrigt ska jag på födelsedagsfest/middag ikväll ska bli skoj. Annars har jag jobbat på en lab rapport i biologi idag har gjort en del framsteg måste list ut hur jag ska göra med exel bara för att få den rätta grafen jag behöver men det löser sig.

Kommer hem den 14 juni kvällstid, feel free to give me a call june 15 =)

ha det underbart allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0