Flappers Comedy Club

Igår åkte jag ner till Valencia med Michelle för hennes kompis födelsedag, vi va framme i Valencia runt 16 så vi åkte till köpcentrat där, herregud säger jag bara riktigt stort med utomhus terrass med en massa affärer ja jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det mer än WOW! Vi åkte sen till Michelles kompis hus och åt, vi umgicks lite sen bar det av till Burbank och flappers comedy club, vi fick biljetter gratis så det var nice. Om någon har sett komedi serien The League så kan jag berätta att en av skådespelarna i denna serien uppträdde. En ung komiker med torretts syndrom uppträdde med och denna killen var riktigt rolig! Det var en mycket lyckad kväll och jag fick många goda skratt.
Nästa vecka är det finals week mindre trevligt men det måste göras. Efter det är det SPRING BREAK! och denna veckan kommer att tillbringas i San Diego tillsammans med Brooke. Lilla Nathalie skulle tydligen och ner till SD så vi kommer mötas upp där och hitta på något. Ser fram emot detta väldigt mycket.
Nu tillbaka till min biologi som är riktigt tråkig och ganska svår men vad gör man.

En månad och 4 dagar sen anländer brödrarna =) YAY!

Ha det bra där hemma i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0