jag förvånar mig själv

Ja jag har väl gjort det som ingen som känner mig väl trodde skulle hända, jag har frivilligt anmält mig till att simma 200 frisim på vår tävling nästa fredag haha. Min andledning var väl att jag ville se vad jag kunde göra för tid när man är otoppad och ner tränad. Har en känsla av att jag kommer att ångra mitt beslut senare men men haha har jag simmat en 1000 utan att klaga kan jag nog ta mig igenom en 200.

För övrig är jag begravd i läxor och saker att göra men bara att göra det så att säga.
På lördag åker vi till Davis för att tävla mot dem, söndag blir en plugg dag.

Hoppas ni har det bra där hemma


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till gumman!

2011-01-21 @ 09:16:49
URL: http://annavonanka.blogg.se/
Postat av: GUnnar

Varför inte? Du har absolut inget att förlora på det. Lycka till! Håller alla tummar jag har!

2011-01-23 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0