10 timmar i en minibuss

Igår började dagen med att vår buss går i sönder efter 5 minuter, vi måste återvända till skolan och hoppa in i 2 minibussar som sen skulle ta oss 5 timmar upp till Davis. Väl uppe i Davis tävlar vi så klart det gick väl sådär. Tävlingen pågick i 3 timmar inklusive insim, efter detta korta stopp var det dax att hoppa in i minibussen igen och köra 5 timmar ner till Bakersfield igen, mycket produktiv dag känner jag. Men detta är inte allt mina vänner, på fredag gör vi om samma sak igen! Förhoppningsvis inte i en minibuss men visst ska vi sitta 5 timmar igen på en buss upp till San Jose och sen 5 timmar ner igen. Men jag antar att det kan vara värre.

På fredag simmar vi vår sista tävling innan confernece, jag simmar 200 frisim och sen blir dte väl iallafall 100 fj med sen vet jag inte.
Nu väntar en vecka med mycket mycket skola, inlämnningsuppgift och ett prov på torsdag.

Hoppas ni har det bra i lilla Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0