lördag

Ja nu är det helg, det blir verkligen en pluggdag idag för imorgon är det superbowl så då är några av oss bjudna till en tjej i mitt lag för lite middag och sen kolla på detta underverk här i USA. Jag skojar inte när jag säger att under superbowl står USA still hahha, man ser knappt någon ute på gatorna eller nåt.
Igår simmade vi en 100 free uppifrån som ett get out swim, jag simmade på 54.6 så det är väl inte helt tokigt.
Toppningen har nu börjat för det är bara 2 veckor kvar till "the big show of the season" med andra ord conference. Jag hoppas kunna göra en riktigt bra tävling jag har mina mål men dessa kommer jag inte avslöja än ;)

För övrigt ställde jag mig på vågen idag fråga mig inte varför, men det visar sig att jag har gått ner runt 6 kilo sen jag kom tillbaka hit efter sommaren. Och till alla som frågar mig om jag äter, Ja det gör jag! Jag älskar mat och sötsaker som de flesta som känner mig vet om. =)

Nu tillbaka till att skriva ett psykologi projekt och sen plugga till ett biologi prov.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0