En vit Baddräkt


Ja nu för tiden ser det ut som att jag har en baddräkt på mig hela tiden, jag har nu börjat på att jobba bort denna solbränna =) Idag som ni ser var det tillräckligt varmt för att tillbringa nån timme ute vid vår pool. Imorse simmade vi och tränade starter som är välbehövligt for yours truly =) För övrig så närmar sig conference med stormsteg och även april kommer närmare och närmare. Längtar tills den 16 april då jag kommer få se mina små brödrar igen, synd att modern och fadern inte kunde komma men en annan gång =)

Ha det bra i kylan små nissar som min underbara vän Anna säger =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh sommar kom nu!

2011-02-13 @ 11:12:16
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0