sjuk

Ja igår hade jag min första astma attack och den var inte att leka med jag va nära på att kolapsa inne i omklädningsrummet efter träningen, några timmar senare när jag skulle gå coh lägga mig kom nästa attack. Det är riktigt läskigt och jag kommer inte ihåg exakt vad som hände under mina attacker. Som tur är har jag bra rumskompisar och lagkompisar som hjälpte mig igår. Idag uppsökte jag läkaren för att få två attacker så nära inpå varandra är definitivt inte bra för kroppen, jag har antagligen fått en infektion i mina lungor och jag har även åkt på feber. Har fått en akut inhalator ifall det skulle hänga igen + antibiotika för min infektion. Ingen som helst träning för mig på 3 dagar.

För övrigt va vi och kampa i helgen, det va väl helt okej inte mer än det. =)

Nu ska jag vila mig och se till att bli frisk, ha det bra allihopa

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig gumman!

2010-09-29 @ 07:55:52
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0