Monday once again

Ja då var det måndag igen då ja. Helgen innehöll inte så mycket faktiskt, vi jobbade på bakersfield triatlon i lördags jag satt i en kajak och paddlade omkring för att hålla koll på simmarna i sjön. Vad hände mer i helgen? hmm gårdagen tillägnades med läxor och lite bubbelpool på kvällen för att förbereda sig mentalt för en ny vecka haha. Imorse var inte passet allt för jobbigt..känner att jag faktiskt börja komma tillbaka i form sakta men säkert. Min kropp fick nog en mindre chock först när jag kom hit igen. Pratade med min kära lillebror på skype igår, väldigt mulligt. Ja vad mer kan jag berätta..vi har fortfrande inga stolar eller en soffa vi jobbar på detta för fullt, det är ganska svårt att få tag på nån med en pick up truck som vi behöver för att inhandla en soffa.

I helgen ska vi och campa...skoj...not...

Grattis på födelsedagen mamma!

Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att snacka med dig med :D

2010-09-23 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0