Fredag

Ja idag är det en helt vanlig fredag, fast jag har inga lektioner woohoo. 2 träningar står däremot på att göra listan, en är avklarad en återstår. Imorgon måste vi jobba på Bakersfield triatlon därför måste jag gå upp 06.00 för att bussen avgår 06.30 ja vad är en lördag utan en brutal tidig morgon? Underbar är en sådan lördag! Så det blir väl bara en lugn kväll för oss i lägenhet nummer 1909. Jag tycker det är lite dåligt med kommentarer på min lilla blogg, nu när jag varit så duktig och tagit tag i skrivandet. =) Igår hade vi vårt första landträningspass på ett nytt ställe med en ny tränare, jag tycker redan mycket bättre om detta stället än det förra vi va på. Mina ben är totalt utslagna idag men det kommer väl gynna mig i längden, sen har jag inget emot att jobba på min ben styrka eftersom det är det jag behöver mest.

over and out =)

P.S Fick precis redan på att Bonny gillar metal musik, så det lär nog bli lite mer metal detta året haha D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0