Another day in paradise?

Ja jag vet ju inte om man kan kalla Bakersfield för paradiset precis haha men visa delar av Californien är verkligen som ett paradis..maybe one day..
Idag har det bara inhandlats lite mer saker till vår lilla lägenhet och man hade ju till och med sovmorgon imorse det händer inte allt för ofta. Imorgon börjar skolan igen, jag har en lektion som börjar 17.45 och det är kemi, innan dess väntar 2 simpass som antagligen inte kommer att vara allt för roliga. Men jobba för att vinna är väl ett koncept man ska leva efter. Det hade ju inte alltid varit så skoj här i livet om man fick allting gratis..eller? :P
Ska föröska ta lite bilder på min lägenhet nu i veckan så ni där hemma kan få se hur jag lever nu för tiden.
Ikväll ska jag och Bonny laga kyckling med ris och broccoli mums =)

"Kroppen vill inte att du ska göra det här. När du springer säger den åt dig att stanna men psyket måste vara starkt. Du går alltid för långt för kroppen. Du måste hantera smärtan med strategi... Det är inte ålder, det är inte diet. Det är viljan att lyckas"

- Jacqueline Gareau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0