2 veckor

Ja idag är det 2 veckor sen jag lämnade lilla Sverige.
I måndags började man skolan igen, jag har ju inte det bästa schemat om man säger så men det är ju bara att stå ut i 3 månader. Min värsta dag är onsdagar då jag inte slutar skolan förren 21.40..jippii. Idag har jag min andra lektion i CSI kemi det låter ganska interessant faktiskt, under vår lab så kommer vi att få leta ledtrådar i en i scensatt crime scen detta ser jag faktiskt fram emot. Min engelsklärare detta året verkar mycket mycket bättre än kärringen jag hade förra året om man nu ska uttrycka sig lite elakt. Nu är det snart träning..jag längtar tills vi börjar simma yards! Långbana är hemskt att träna i!
Ja det va väl allt för mig..iallafall för nu.

Hoj allesammans =)

Kommentarer
Postat av: Anna

nä fan va sjukt att ni har lektioner så sent! stackare!

2010-09-16 @ 07:09:48
URL: http://annavonanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy vad sett ni går. När börjar du då på onsdagar? men långbana e ju skönt, då slipper man ju vända ;-)

2010-09-21 @ 21:41:09
Postat av: jossan

fy vad sett ni går. När börjar du då på onsdagar? men långbana e ju skönt, då slipper man ju vända ;-)

2010-09-21 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0