wooops!

Jag ursäktar för uppehållet i mitt blobb skrivande. Lite spännande saker händer händer här i Bakersfield under helgen, det är en stor konferans på vår skola och gissa vem som kommer komma hit om inte George W Bush och Sarah Palin så man får väl välkomna dem till CSUB haha =). I övrigt så simmar vi vår första tävling imorgon i LA mot USC och San Diego state kan bli interessant att se vad man kan göra för tider så här tidigt på säsongen och med en infektion bakom mig förra veckan.  Idag är det en BBQ för alla idrottare på skolan vilket innebär gratis mat haha det är inte helt fel så slipper man laga nån middag idag =).

ja det va väl egentligen allt för nu tror jag. Återkommer förmodligen på lördag så jag kan ge er lite tävlings resultat. =)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0