under the knife..

..inte riktigt kanske men en operation ska göras i mitt knä och beroende på vad läkaren hittar så avgörs resten av återgärderna inne i operationssalen. Detta kommer att äga rum på onsdag eftermiddag, så det är väl onsdag natt för er där hemma. Va inne på en på ett besök igår för att fixa med pappersarbetet och saker..jag kommer behöva ha en typ strumpbyxa på mig på mitt vänstra ben när jag vaknar och denna måste stanna på i 2 dagar..mumsigt. Kommer även att behöva ha denna socka på mig när jag flyger hem och jag behöver upp och röra på mig under flygningen.
Är inte speciellt glad att jag måste göra detta men det positiva är väl att jag kommer inte ha ont längre.
Förhoppningsvis kan jag fortfrande simma SM.
Så håll tummarna för mig när ni går och lägger er på onsdag..


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska jag verkligen göra!!!!!!!!!!!!

2010-05-30 @ 10:24:42
URL: http://annavonanka.blogg.se/
Postat av: therese

Lycka till!! Hoppas allt gar bra!!

2010-06-01 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0