Spring break

Ja nu va det ju ett tag sen jag uppdaterade här igen men så är väl livet när man ska försöka plugga till sina finals och hinna med allt annat här i livet. Men nu har jag äntligen spring break! Imorgon bitti åker jag till San Fransisco för att stanna där till onsdag då jag åker vidare till Sacramento för att sen återvända hem till lilla Bakersfield på söndag nästa vecka. Ut på äventyr ska jag och det ska bli himla skoj att komma här ifrån lite och så se lite mer av Californien. Här är det varmt och skönt de senaste dagarna har vi haft solning vid poolen och även haft lite diving practice haha. Jag och Rachel McCall har ett mål med vår simhoppning hur det blir med det återstår att se haha. Hmm vet inte riktigt mer vad jag har att berätta kommer nog inte kunna uppdatera här innan jag är tillbaka. 
Tänkte att man får ju bjuda på en bild från solningen för att göra er där hemma lite avundsjuka ;)

Kommentarer
Postat av: mw

du kanske ska hålla dig borta från "simhoppning" haha

2010-03-21 @ 13:38:21
Postat av: Anna

AVUNDSJUK!

2010-03-22 @ 13:14:52
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0