Ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen igen sen jag skrev här, ber om ursäkt för detta. Denna veckan har varit lite stressig när det kommer till skolan och nästa vecka blir värre då det är finals week. Sen går vi på spring break! Kan inte sätta ord på hur skönt det kommer bli att vara ledigt från skolan även om det bara är en vecka. Sen börjar vi vår sista quarter och sen kommer jag hem!! haha vet att det är typ 4 månader till men tiden går snabbt mina vänner!
Nu har jag inte simmat på snart 2 veckor känns skönt att vila mitt knä men jag är redo att hoppa i igen och träna på, utan några besvär från mitt lilla benbrott. Efter spring break börjar vi simma igen och då ska vi köra på som vanligt eller vi kommer ha nån morgonträning mindre om jag förstod det hela rätt.
Hmm vad mer har hänt i mitt liv sen sist? Inte mycket faktiskt, skola, umgås med vänner, läxor. Ja så ser det väl ut. I stort sett likadant fast utan 2 träningspass om dagen.
Jag har däremot börjat köra styrka igen så tog bara en vecka ledigt totalt, så idag blir det till att besöka gymmet igen och lyfta lite. =)

nä nu får jag gå tillbaka till min historia uppsats som jag har kämpat med nu i 2 dagar :/
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0