Conference

Ja nu är man tillbaka i lilla Bakersfield och värmen =)
Ja kan inte vara något annat än nöjd när det gäller mina prestationer jag gjorde under mina dagar i Houston.
Simmade 3 individuella lopp kom vidare till B-Final på alla. Alla mina lopp resulterade i personliga rekord. Trodde inte att detta var möjligt innan vi åkte. Jag åkte till Houston med inställningen att jag ska göra mitt bästa sen får vi se vart det leder, jag hade inga förväntningar på mig själv för jag vet att denna säsongen har ju inte varit den optimala om man säger så.
Jag är otroligt stolt över mitt lag med, alla gjorde personliga rekord på alla sina streckor i stort sett.
Jag var med och slog två nya skol rekord i lagkapper, det ena rekordet slog vi med 4 sekunder! 
Jag är nu med på all time top 5 på alla mina 3 sträckor jag simmade, de är 100 frisim, 50 frisim och 100 fjäril.
Conference var något riktigt roligt och de minnen jag har därifrån kommer jag aldrig att glömma.

Jag måste tacka mina underbara vänner hemma i Sverige för allt er stöd!
Även min underbara familj, hade aldrig klarat av detta utan er, utan era sms, mejl och våra skypesamtal.
jag önskar att ni kunde varit med min, men kanske nästa år.
Ser redan fram emot nästa säsong. Mitt motto under tiden i Houston var" allt är möjligt om du bara bestämmer dig för att göra det"

Efter den sista lagkappen vi hade igår, gjorde mitt knä riktigt ont och det va väl första gången jag riktigt visade det för mina lagkompisar med. Men efter det loppet kände jag lättnad att nu kan jag äntligen låta mitt knä läka!

Och till Therese riktigt bra simmat! Grymt imponerad! Kul att träffa dig med och snacka lite skit :P

Ha det bra allihopa saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vill bara gratta dig ytterligare för dina prestationer, var bara lite konstigt när inte du och Therese tävlade i samma lag försökte förklara för SMU föräldrarna att ni tillhör samma hemma klubb och har gjort det sedan ni kom till världen. De tittade lite konstigt när jag skrek Lulu när ingen i SMU heter så. Var lite orolig när du kom upp efter 4x100 lagkappen hoppas på en snabb tilfriskning och ge F i alla andra aktivitet som inte tillhör simning. Så ses vi hörs till sommaren då behöver man inte heja i smyg.

Jörgen

2010-03-02 @ 17:57:23
Postat av: MW

låter mycket bra! fan najs, fina prestationer och så, låt ditt knä läka! Sen blir de ännu bättre nästa år och så! flabbar åt jörgens inlägg btw haha, riktigt najs!

2010-03-03 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0