Back to reality

Nu är jag tillbaka i Bakersfield efter Spring Break önskar att jag hade mer än en vecka ledigt, men men så är livet. San Francisco är underbart! Jag är riktigt imponerad över hur vackert det är och så annorlunda. Jag har lärt mig att man måste vara en riktigt skillad förare om man vill köra bil där, en automatare är i stort sett ett måste. Jag gick över Golden Gate, såg Alcatraz. Ville ta färjan ut till Alcatraz men bara den vistelsen tar ca 2-3 timmar så det får bli en annan gång nu när jag redan har sett en del andra saker i SF.
Efter San Francisco blev det en liten tur till Sacramento, fick se Old Sacramento som i stort sett är en liten cowboy stad eller vad jag ska säga, tänk er en western film och hur städerna ser ut i dem, detta var exakt så.  Var även inne i the state capitol där Arnold Swarenegger (ingen aning hur man stavar hans namn) har sitt kontor och jag stod utanför han kontor när han va där inne haha man önskar ju att man hade fått en glimt av honom men så var inte fallet tyvärr. Kommer att ladda upp lite bilder här senare =) Annars så finns en del bilder på Facebook redan. Ska även få en massa bilder från en systemkamera från San Francisco den som väntar på något gott... =)

Ja idag började jag skolan igen och jag har haft public speaking och religion idag får se hur det kommer utveckla sig. Idag börjar vi även simma igen och jag ser fram emot detta för nu kanske jag inte behöver besväras av mitt knä mer, även om jag fortfrande kan känna av det när jag går och sitter stilla för länge, men som sagt kommer nog vara öm i upp till 6 månader.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu faktiskt, men jag har historier som jag kan berätta när jag kommer hem samtigt som jag visar bilder =)

Ha det så bra allihopa och jag har bara 10 veckor kvar av skolan sen kommer jag HEM!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

can't wait!!!

2010-03-30 @ 19:10:49
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0