recovery

Ja nu är min operation avklarad, jag hade en massa ärrvävnad som va inflammerad, som nu är borttagen. Mitt knä är svullet och jag har svårt att gå men det är ju förståligt har däremot varit ute och rört på mig lite idag. Babysteps så att säga =) Ser fram emot när mitt knä är läkt, hoppas fortfrande på att jag kan simma SM men jag har nog insett att jag inte ska pressa mitt knä en gång till. Ska tillbaka på återbesök på fredag får se vad min lilla läkare säger.
Annars mår jag bra och mina små vänner här tar väl hand om mig =)
Så mina kära nästa vecka är jag hemma igen, tänk så snart det är!!!!!

Ses snart!!! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att höra hjärtat!!! Ses snart :D:D:D

2010-06-05 @ 09:27:09
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0