WIN!

Idag var jag med och simmade hem segern mot Cal State Northridge, det kändes skönt! Jag simmade lite bättre än förra helgen och jag vann faktiskt 100 fr på 54.30, inte så illa ändå faktiskt. Undra hur det kommer gå på lördag bara har aldrig gjort så här innan tävlat torsdag skolan fredag sen tävla igen på lördag. Jag ser däremot fram emot en väldigt lugn helg efter tävlingen på lördag det kan jag verkligen behöva. Vila mitt knä lite med för en gångs skull :P
Jag har ett nytt motto i livet nu med: "F*** the pain!" Detta lever jag efter varje träning och definitiv varje tävling haha.
Ber om ursäkt till mamma och pappa för att jag inte tar det riktigt så lugnt som jag borde, men jag kan inte ta det lugnt just nu! =)

Nu ska jag bara ta det lugnt vi hörs gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0