where did that come from?

Ja då har jag gjort en liten comeback i tävlingbassängerna igen. Jag gjorde förvånandsvärt bra ifrån mig. Tider kommer här:
50 fj lag: 26.5
50 fr : 25.05
100 fj: 1.01.58
100 fr lag 53.6
 Jag hade sista sträckan i laget över 4*100 fr och då ligger vi trea med två lag från Fresno framför oss och laget som ligger tvåa är väl 1,5-2 meter framför, jag hoppar i boostar ser att jag närmar mig och jag vill så gärna ta henne men tyvärr så kommer vi in 3a i mål men jag hämtade säkert på 2-3 sekunder och gör 53.6. herregud säger jag bara, var kom det ifrån? Mitt knä gjorde rejält ont efter mina lopp och framför allt det sista. Så nu sitter jag här och har tagit smärtstillande igen och ser fram emot en lugn kväll.

Nästa lördag väntar UC Davis och de kommer hit så det blir på hemmaplan. Ska bli skoj min första hemma tävling =)

Det va allt från mig idag ha det bra allihopa, och hoppas ni simmar bra på DM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0