Nytt år..

..nya möjligheter. Det var ett tag sen jag skrev här nu, förlåt för detta.

Ja mitt knä är på bättringsvägen, mindre än en vecka kvar på kryckor wooohoo! Sen får vi se vad som händer, läkar besök på onsdag.

Veckan hemma gick allt för fort, inte kul alls har nog aldrig varit jobbigare att lämna min familj som det var den måndagmorgonen den 28 december 2009.

Imorgon har vi vår första hemma tävling ska bli skoj önskar ju så klart att jag kunde simma men men..

På måndag flyttar vi tillbaka in i vårt dorm ska faktiskt bli skönt.

På onsdag börjar man skolan igen.

Detta året hoppas jag kunna prestera i både skolan och i bassängen, inte klanta mig så mycket och hålla mig HEL! Inga fler brutna ben, men nån gång ska väl vara den första eller? aja mitt första ben brott är gjort nu iallafall lyckades med att inte bryta nåt ben på 20 år.. :P

hmm vet inte riktigt mer vad jag ska berätta så det återstår väl bara att säga
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0