Lite allmänt



Lite bilder från tävlingen i lördags, jag simmade väl okej i stil med förra helgen och jag kan ju verkligen förväntar nåt stordåd av mig själv just nu. Men visst önskar man att man kunde simma lite snabbare förhoppningsvis kommer detta på conference som närmar sig med stormsteg. Idag blev det träning imorse, rehab och snart väntar styrka. Fick ledigt imorgon bitti för att sen träna på eftermiddagen då jag gissar att vi ska köra lite fart saker och det kan jag ju behöva.

På torsdag åker vi till Northridge och på lördag väntar San Jose och Santa Cruz på hemmaplan. Vi har chans att vinna båda tävlingarna så det är väl bara att step it up så att vi vinner med!
 
ha det så bra så länge! =)

Kommentarer
Postat av: Louise

Cool, I spend my time just thinkin', thinkin', thinkin' 'bout you

Every single day, yes I'm really missin', missin' you

And all those things we used to, used to, used to do

Hey girl, what's up? It used to, used to be just me and you

<3<3<3<3<3<3

2010-01-26 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0