Just another day..

Ja nu har ännu en dag gått här i Bakersfield. Idag hade vi riktigt nice väder, sol och man kunde ha t-shirt utan att frysa det gillas grovt.

Idag simmade jag imorse men fick inte simma nu på eftermiddagen av Pat, så jag gjorde bara min rehab träning för knäet. Jag har nu på allvar börjat att styrke träna igen och ja det känns i mina små muskler. Som jag kanske har berättat innan så har jag en av killarna ass. tränare som min styrke tränare. Så jag och Brooke tränar med honom så han är typ vår privata tränare och han har gjort upp ett program till mig, så ja nu blir det styrka 3 ggr/vecka.
Imorgon har jag lektioner igen, har inga lektioner tisdag och torsdag vilket är riktigt skönt så då kan man koncentrera sig på läxor och simningen.

På lördag åker vi till Fresno för att tävla, vet inte om jag ska simma än det ska jag och Pat avgöra tillsammans på torsdag för då ska vi testa mig lite, ska köra nåt lopp från pall och se om mitt knä pallar det. Annars så blir det kanten igen på lördag :/. Vill tävla men vet också att jag inte ska stressa någonting.

Ja nu blir det väl en film eller nåt eftersom jag redan har gjort alla mina läxor innan idag =)

saknar er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0