I'm back!

Nu får jag simma igen, men jag måste fortfarande ta det lite lugnt med mitt lilla knä. Men jag kommer ha ont enligt läkaren så länge det inte är "dålig" smärta kommer det inte att skada mig mer =).
Så jag är otroligt glad just nu för detta var därför jag kom hit för att simma! men gud det är verkligen inte lätt att föröska komma tillbaka i form jag har nu simmat 3 hela pass och herregud säger jag bara. Igår simmade vi 4*75 på 55 i starttid. Ja min kommentar efter att ha avverkat alla 4 var: det var inte så jobbigt att simma 4*75 för 6 veckor sen..
Pat: det kommer vara en "pain in the ass the next couple of weeks for you" alltid lika trevligt att höra men jag vet ju det själv måste göra jobbet för att sen kunna simma bra på conference i februari.

Idag simmade jag först imorse och sen gjorde jag styrka, kommer nog känns imorgon har jag en känsla av.

Ja vad mer har jag att berätta? Jo om ni inte redan har sett den gå och se Avatar i 3d riktigt coolt faktiskt och det var en bra film med. Så veckans filmtips: Avatar!

det va allt från mig för nu ha en underbar helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Louise

pfft! så sen du är jag såg Avatar redan innan nyår ;)<3<3

2010-01-10 @ 23:20:03
Postat av: Saadet

Najs blogg du har=) ska vi följas på bloglovin? det skulle vara roligt.... puss&Kram=) ha en trevlig dag!

2010-01-11 @ 22:51:54
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: K

hej snäckan, kul att höra att knäet känns bättre och att du kämpar på! när och var går ert conference? :)

2010-01-11 @ 23:46:17
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0