Helgdag

Ja idag har det varit helgdag här i USA, nice ingen skola men jag har en del läxor att göra till på onsdag så det är vad jag har gjort idag. Sen har man även avverkat ett simpass och ett styrkepass + rehab. Idag känns mitt knä lite bättre än igår, men som jag har nämnt innan så är smärtstillande en del av min vardag nu, vilket suger vill inte behöva ta tabletter för att inte känna smärta. Imorgon ska jag simma två korta pass istället för ett långt, det fungerar ju det med. Så jag imorgon har jag ju inga lektioner så det blir träning, läxor, träning, rehab, läxor. Vilken underbar dag :P

Ser däremot fram emot lördag och min första hemmatävling även om vi antagligen kommer förlora. Sen är det bara 5 veckor till conference, och mitt mål är att simma snabbt där.

Det va allt för idag hoj hoj gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0