Fredag

Ja då har ännu en skolvecka gått, sinnes vad tiden går snabbt här ibland. Skolan går bra än så länge vilket är skönt men fortfrande mycket läxor, gillar inte läxor men vem gör det :P 

Imorgon väntar UC Davis ska bli skoj. Något som oroar mig lite är att mitt knä gjorde rejält ont idag på träningen, och svullnade upp lite grann. Mycket is blev det och smärtstillande så klart. Jag ska simma mina vanliga lopp som är 50fj i lag, 100 fj, 50 fr. Och sen har vi ingen 4*100 lagkapp utan en 4*200 än så länge ser det inte ut som jag simmar det vilket är skönt. Hoppas jag slipper med för vet inte riktigt hur jag klarar en 200 just nu.

Ja jag lär väl återkomma imorgon efter tävlingen med lite resultat =)
Ha en bra helg allihopa

Kommentarer
Postat av: BW

LYCKA TILL! Klart du klarar 200 med =)!! Kör hårt! Life is good!!!

2010-01-23 @ 16:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0