Comeback!

Ja då har besultet kommit om att jag simmar på lördag woohoo, för er intresserade så kommer lite tider till er

50 fr =25.1
50 fj=27 (vet ej exakt)
100 fj =1.01.4
100 fr= 55.5

6 veckor utan att ha tränat på riktigt 1 vecka med träning och ändå inte i full träning. Ja vad säger man? Jag måste ju vara nöjd, trodde aldrig det skulle gå så snabbt det trodde inte Pat heller. Visst kändes det i mitt knä efteråt men det åtgärdade jag så gott jag kunde med först värme, sen rehab sen is och lite smärtstillande. Simma med smärta är ju tyvärr inget nytt för mig.

Så ja jag vet inte exakt vad jag ska simma på lördag men jag tävlar iallafall :D

I'm back for real! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Louise!

Kul att höra att knäet är bättre! Hoppas att det ska hålla och att allt ska fungera utan för mkt smärta!

Nu städas julen ut här hemma. Vi längtar efter våren med ljusare tider!!! Snön ligger fortfarande djup här i Halmstad och Lars har passat på att köra mkt skidor. Vi har övat upp vår engelska denna vecka eftersom Dan bott här en vecka.

Kramar Lars och Stina

2010-01-16 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0