Bakslag?

Ja igår när jag gick till träningen kände jag en större smärta i mitt knä än vad ajg gjort på en lång tid, detta oroade mig givetvis men envis som jag är hoppade jag ändå i vattnet och började simma jag kände direkt att detta var en lite för stor smärta för mig att klara av men jag fortsatte simma. När vi kommer upp till ca. 1000 yards kommer tårarna och Pat ser detta och skickar upp mig, jag blir givetvis ledsen och arg för att jag trodde den smärtan som jag had eigår var över. Att det bara skulle bli bättre och bättre. Pat påminde mig då att jag kommer ha bra och dåliga dagar, ja jag får väl ta en dag i taget så att säga.

Nu iväg till dagens träning och jag hoppas att det går bättre idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0