Torsdag

Vi har dem senaste månaderna vetat att skolan kommer att lägga ner några idrotter för att spara pengar och idag fick vi veta vilka sporter det var: tennis (tjejer), wrestling, golf (herr och dam). Måste säga att man var ju orolig där ett tag och jag tycker synd om de som inte kan stanna kvar här pga att deras sport har blivit ner lagd, men jag är även lättad att vi slapp detta och att vi kan fortsätta som vanligt.

Conference närmar sig med storm steg och jag måste säga att jag ser fram emot det väldigt mycket även om jag redan nu vet att nästa år kommer bli roligare. Jag har besämt mig för att nästa år när vi är i säsong ska jag hålla mig borta från allt som kan skada mig :P.

För övrigt klumpig som är jag var jag nära på att ramla precis utanför sjukgymnasterna idag, och hade jag ramlat hade jag säkert brutit mitt andra ben med tanke på den turen jag har. Så väldigt tur där att jag räddade mig själv så att säga.

Over 'n' out for this time


Kommentarer
Postat av: Louise

Synd för mig att du inte kom hem :(

Bra för dig, eftersom du får göra det du tycker är roligast :)

älskar dig, kom hem snart!! <3

2010-02-14 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0