One more week

Ja exakt om en vecka bär det av till Houston, det ska faktiskt bli riktigt skoj, träffa Therese får man med göra =). Känner mig ganska sliten och tung i min kropp för tilfället efter all styrketräning och jag har kört på ganska bra med. Men simningen börjar bli lättare den har väl i stort sett varit ganska lätt för mig i nån månad nu men nu märker man verkligen att det är toppning som gäller. Imorgon ska vi nog får våra nya tävlingsdräkter för nån vecka sen fick vi besämma oss för vilken vi ville ha och vilket märke, jag valde ganska självklart den nya LZR från Speedo. =) Ser fram emot att simma i denna men inte att ta på mig den haha kommer nog bli som ett träningspass i sig.

Efter confernce blir det att plugga till finals och sen blir det spring break! Jag pratade lite med min goda vän Bonny idag om vad vi skulle hitta på under springbreak igen av oss ville stanna här. Så vår plan just nu är en tur till LA vidare till Ventura(Bonnys föräldrar bor där), sen vidare ner mot San Diego (där Brookes föräldrar bor). Hoppas att denna planen kan hålla i sig.

Skolmässigt är det ganska mycket som hänger i luften just nu.
Sen tycker jag det är kul att Sverige nu har 2 guldmedaljer från OS men vi behöver flera!
Har en liten tävling här med Rachel som är från Kanada om vilket land som kommer ta flest medaljer vi eller Kanada. Tror vi ligger efter just nu så jag hoppas de små svenskarna där uppe skärper till sig lite =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0