One more day

I går kollade jag på ishockey med de andra svenskarna som finns här på skolan, det var skoj och vi vann ju ganska lätt över Finland så det var ännu roligare =).

Imorgon bär det av till Houston, Texas klockan 5 imorgon bitti avgår bussen från skolan till LAX. Ja det kunde ju varit roligare än att gå upp 04.30 men men det får man väl ta. Jag ser verkligen fram emot Conference det ska bli skoj att se Therese med, men själva simningen och upplevelsen ser jag verkligen fram emot. Det kommer bli jobbiga 4 dagar men man har ju varit med om 4 dagars tävlingar innan. Poolen i Houston ska tydligen va riktigt nice den med. Efter denna veckan kan jag äntligen vila mitt knä.. Har ju inte riktigt velat göra det innan, inte kunnat heller riktigt.

Det va allt för nu, återkommer kanske med en uppdatering imorgon från Texas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0