news

Ja nu va det nån dag sen jag skrev här sist så en liten uppdatering. Vi vann även tävlingen i lördags skoj med två vinster irad på våra sista dual meets. Nu är det bara conference kvar sen är vår säsong slut, jag undrar hur vi kommer träna efter detta. Men jag längtar till efter conference för då ska jag ut och se mig omkring lite här i Californien har ju inte hunnit göra det än vilket är synd men men.
Vad har mer hänt sen senast?
Har mitt första midterm på fredag hoppas att detta går bra.
Fyndade inne på Abercombie and fitch i lördags hittade en tröja för 15 dollar som hade kostat 60 dollar innan! Jag älskar rea! Sen har nog inget mer intressant hänt faktiskt, eller jo vi hade ingen morgonträning imorse woohoo! Men behövde ändå ta mig upp 07.15 för jag har lektion 7.55.

Ja nu snart iväg till träning sen rehab och sen plugg rolig kväll man har framför sig, men som vi brukar säga här: Gotta do what you gotta do! ;)



"Pride is a personal commitment. It's an attitude which separates excellence from mediocrity"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0