Läkar besök

Okej gjorde en ny röntgen innan mitt läkar besök, mitt knä läker fortfrande men han tror att jag kan ha slitit upp mitt ben lite grann igen inte så mycket att man behöver göra något drastiskt. Han sa till mig att hålla mig borta från startpallen tills conference så det ska jag göra. Han sa även till mig att vi gjorde allting lite snabbare när det kommer till läkningstiden av min skada jag har. Egentligen ska man ha kryckor 6 veckor, sen 6 veckor med delvis viktbäring och sen totalviktbäring. Sen sa han om jag inte är bättre efter conference så kanske jag får återse mina "kära" kryckor. Men i vilket fall som helst så måste jag VILA efter confernce så det kan läka. Fick väl både bra och dåliga nyheter igår men känner mig lite lugnare nu än innan. 3 veckor till med att simma med smärtan i mitt knä kan jag väl klara av hoppas jag.

Det var min dom från igår.

Kommentarer
Postat av: Louise

Nutte då!!

tycker JÄTTE synd om dig älskling!! <3

2010-02-04 @ 21:34:48
Postat av: BW

Det var ju inte helt bra detta... Du får ta det lite lugnt så att det fixar sig nu =)!

2010-02-05 @ 17:59:02
Postat av: jossan

LOUISE du tar livet av dig där borta! du måste ta det lungt!! låt knäet läka, vilket e viktigast att simma som su gör där i 3 år med smärta och kanske få men för livet, eller ta dte kungt i några veckor/månader, sen bli helt bra och sne köra på fullt ös. Det kan ju7 inte vara kul att hållas tillbaka hela tiden med alla skador.



E rädd om dig gumman!

låt dig läkas, annars kommer jag och kidnappar dig ;-) <3

2010-02-08 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0