Dåliga nyheter

Ja jag har inte riktigt velat berätta för folket där hemma att min knä är värre, så pass dåligt att jag knappt kan simma. Idag ska jag tillbaka till läkaren förhoppningsvis få goda nyheter. De senaste dagarna har jag kännt mig ganska rädd för att jag har framkallat en stressfraktur på mitt redan brutna ben.
Det var i lördags när jag gick upp på pallen för att simma 100 frisim som jag känner när jag hoppar i vattnet att det knakar, smäller till lite i mitt knä, och mina tankar började inte snurra förren efter loppet då min smärta var ganska intensiv. Har väl inte riktigt velat inse allvaret med detta och det är väl därför som jag inte sagt nåt.

Förhoppningsvis är det bara lite mer ömt efter en vecka som var ganska intensiv, återkommer efter läkarbesöket.

Ha det bra allihopa!

Ps. Jag saknar kommentarer :P Ds.


Kommentarer
Postat av: Anna

åh gumman då!

krya på dig! det blir säkert bättre snart! hatar att våra gamla skador o sjukdomar aldrig släpper taget om oss o bara låter oss leva vårt liv!

2010-02-04 @ 00:38:09
URL: http://annavonanka.blogg.se/
Postat av: Carro

hoppas du blir bra. du får inte vara skadad mer :(.

från din lilla squeezy :* saknar dig så.

2010-02-08 @ 21:40:27
Postat av: mw

omg, det löser sig, sa han som sket i vasken <3

2010-02-10 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0