Ohio

jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här men jag lovar att föröska bli bättre. Just nu befinner jag mig i Ohio för att simma amerikanska mästerskapen, simmar bara lag men det är alltid nåt. Ryan Locthe kommer att vara här så det är ju inte fel att få se en av världens bästa simmare live. Tyvärr tror jag inte att Michael Phepls kommer att infinna sig men man kan hoppas på att han kanske dyker upp. Det är en tidskillnad på 3 timmar från californien och hit så det kan bli intressant att se hur det går att simma med den.

Den föregående helgen var det Thanksgiving och den firade jag nere i Ventura med Bonny och hennes familj det va jätte trevligt och jag känner mig alltid välkommen när jag kommer dit även om jag bara har varit där en gång innan. Finals är över, skönt. Inte fått reda på alla mina betyg än mindre skoj men men.

Jag åker hem om mindre än en månad vilket jag ser väldigt mycket fram emot.
Jag ska försöka hålla er uppdaterade om händelserna här i Ohio.

Vi ses snart allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anna

LYCKA TILl!

2010-12-01 @ 08:02:19
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0