Day 2

Ja imorse var det då dax att simma 4*50 det gick ju inte riktigt som planerat, simmade på 25.8 vilket är sämre än min öppning igår inget jag precis hade förväntat mig. Men så är det ibland antar jag. Vi slutade på 22 plats och top 20 går vidare till final synd att vi inte gick vidare för då hade jag nog kommit ner till dem där 24 sekunderna. Nu är jag klar simmad på nationals för detta året, hoppas på ett individuellt kval nästa år =) Jag är redo att åka hem till Californien nu, för att vara där i en vecka för sen åker vi till Las Vegas =) ska simma off events där så ska nog testa mig på 200 medley min coach vill se mig på 200 fj men det vill inte jag haha

Ha de så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

LAS VEGAS BABY!

2010-12-04 @ 07:51:34
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0