resultat

Så jag fick mitt besked från min läkare idag, jag har ganska mycket ärr vävnad runt om min menisk och detta är antagligen det som orskar min smärta i mitt knä just nu, mitt ben ser läkt ut men som sagt han ser att det fortfrande är lite som behöver läka i mitt lilla knä. Om mitt knä fortfrande är så här ömt som det är nu precis innan jag åker hem så blir det förmodliigen en titthåls operation för att se om det är något som gömmer sig. Hoppas naturligtvis inte på detta. Men nu blir det att ändra min sjukgymnastik igen till något annat.

Här kommer en bild från Conference, min favorit just nu. Så mycket känslot bakom den. Den är tagen precis efter mitt sista lopp, när alla känslor bara rann ut. Glädje för att jag nådde mitt mål att simma conference, smärta för mitt knä gjorde så himla ont, och lättnad.. en bild kan säga mer än 1000 ord..






Kommentarer
Postat av: Anna

Älskling då!

Hade velat stå o krama om dig just då!!

2010-04-15 @ 10:27:01
URL: http://annavonanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0