Första veckan

Ja nu är första skolveckan avklarad av min sista termin. Mina kureser verkar helt okej, och min engelsk lärare är mega flummig prata alldeles för snabbt gör hon med =) Träningen har med börjat och legat på latsidan har vi inte gjort heller första dagen hade vi två träningar det va väldigt mysigt varav den ena var i långbana mycket mulligt. Känns i kroppen gör det med haha, har man inte gjort mycket på en månad och börjar med två träningar ja då får man väl förvänta sig att man kommer bli lite små öm i musklerna.

Va och såg filmen she's out of my league härom kvällen riktigt rolig rekomenderas =)
Ja känner mig lite tråkig men har faktiskt inte så mycket mer att berätta.

Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0