another mri

Jag träffade läkaren i onsdags igen för att jag fortfrande har besvär med mitt knä och jag borde inte ha så ont som jag har just nu. Han kände och tryckte på mitt knä för att kolla läget, reultatet blev att han måste skicka in mig på en ny magnetröntgen för att se om allt har läkt rätt eller om det är något annat som spökar i mitt knä. Jag måste säga att jag är nervös, jag är orolig för att det kommer vara nåt annat som är fel i mitt knä som jag äventyra mitt SM i sommar, jag hoppas innerligt inte att detta är fallet. Så på måndag kväll kommer jag ligga på röntgen bordet igen för att återigen kolla mitt dumma lilla knä..allt detta för ett dumt misstag man gjorde i november!

Kan trösta mig lite med att jag åker ner till Ventura i helgen med Bonny, sola lite på stranden få se nåt nytt igen, ska bli riktigt skoj faktiskt!

Så håll tummarna igen på måndag att mitt knä bara flabbar lite och inte för grovt.
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0