This is my life!

Löpning, simning, skola, simning, plugga sova
Simning,skola, landträning, simning sova. Ja äter gör jag det med hahah.

Till alla er som jag inte sagt det till så känner jag att det är kul att simma och träna igen. Att sen ha träningsvärk konstant är väl en bonus som Stefan hade sagt.
Allt beror på hur man ser det, innan hade jag nog inte sett det som en bonus men nu gör jag det!
För all denna ömhet kommer vara väl värt det när jag förhoppningsvis är tillbaka till mitt "gamla" jag i bassängen.
Jag känner verkligen ert stöd hemifrån och det värmer och hjälper mig så mycket!

Mats som jag sa till dig häromdagen Du är min inspiration, Du är min hjälte. Keep up the good work! Men det vet jag att du gör!

Saknar er alla, men jag trivs jättebra här!

Puss och kram vi ses på stan ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

GHAAAA gaalet!

I'm so happy for you!!! <3

2009-09-24 @ 16:04:31
URL: http://lepherd.blogg.se/alv
Postat av: MW

<33

2009-09-24 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0