Ont det gör ont?

Vilken träningsvärk jag har haft helt otroligt! Efter löpningen och simpass som inte var att leka med. I fredags så simmade vi med/mot killarna på ett test set, 6*100 frisim uppifrån MAX i långbana det var inte att leka med. Det gjorde ont de sista 3. Men jag kämpade mig igenom dem.

Jag och Olivia bestämde oss idag för att möblera om lite i vårt rum, nu är det mycket mer plats och mycket finare, ska ta nya bilder på rummet när vi är klara med att sätta upp lite posters och så. Rummet börjar verkligen kännas som "hemma".

Imorgon börjar en ny vecka, vi börjar att med styrka imorgon det ska bli skoj, 2 simpass + styrka.

Jag saknar verkligen mamma och pappas mat! Skulle kunna göra mycket för att få hemlagad mat som inte är pizza eller hamburgare.

ha det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: M

hahahahaha, 6x100 MAX :O ?!?! Får de bli jobbigare ;)??!!.. Bara fortsätta kämpa, love you :)

2009-09-21 @ 10:03:25
Postat av: Anna

kämpa på älsk!

skönt att höra att allt går bra där borta!

ser fram emot bilduppdateringen!

love you hone!

2009-09-21 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0