Ny vecka

Ännu en måndag avklarad, imorgon väntar en löprunda som är längre än den andra vi gjort det ser jag verkligen inte fram emot men bara att göra det. Idag var inte träningen så farlig faktiskt, men jag ska inte säga för mycket för det kommer väl mera haha.
Trött är jag idag efter campingen men jag tror jag är hyfsad repad till imorgon jag hoppas i varje fall det. Imorgon har jag min maraton lektion, det är så tråkigt att sitta och lyssna i 2 1/2 timme. Men tror inte att jag har nån lektion på onsdag eller bara en på typ 1 timme så onsdag kommer bli en nice dag, har ingen morgonträning då heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vältränad!!!!! saknar den tiden :7

2009-10-01 @ 23:07:49
Postat av: Una

OMGOMGOMG sååå het du är :D:D:D

2009-10-04 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0