Not a big fan of running

Ja alla ni som känner mig väl vet att jag verkligen hatar att springa, och ja springa var precis det vi gjorde kl.7 imorse, fy vad det var jobbigt men jag tog mig i mål! Sen simmade vi lite och sen var det dax för liten snabb frukost och sen en maraton lecture på 2 1/2 timme!!! Det är för länge!
Det finns två sydafrikaner i killarnas simlag och de går på samma lektion som jag (political science, där jag har den indiska läraren) och de satt precis framför mig, vi får 10 minuters paus och då vänder sig den ena om jag frågar mig om jag fattar vad hon säger, då svarar en tjej som sitter bervid honom NO! Sydafrikanen (Matt) säger då men hon pratar inte ens engelska haha lite skoj men jag svarar att jag förstår men att jag måste anstränga mig lite.
Lagom trött efter både träning och skola går jag till matsalen för en snabb lunch för sen var det dax för träning igen kl. 13. Sinnessjukt, vila det existerar inte här, starttiderna är inte att leka med och det känns att man verkligen inte är i form. Så här sitter jag nu med värk i hela min kropp och känner att gå imorgon kommer inte att vara det lättaste, men men vill man tillbaks dit man en gång var så får man ju jobba för det!

Nu är det dax för att sova det har varit en lååååång dag! Vill bara inte vakna upp imorgon och inte kunna gå haha :P härligt att man bor på andra våningen med och hiss finns inte, bara att gilla läget antar jag!

God natt för mig, godmorgon för er ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Diggar uppdateringen :)

Kämpa på där borta hjärtat!

2009-09-18 @ 10:13:39
URL: http://lepherd.blogg.se/alv
Postat av: BrorBjörn

Haha det är ju najs. Måste bita i den sura schlanen så att säga. Men träna på, det brukar ju resultat =). Hoppas du har det fortsatt fint

2009-09-18 @ 18:20:28
Postat av: kungen

bara att kämpa på. en uppförsbacke sen blir det lättare.

2009-09-19 @ 11:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0