Inflyttad!

Jag har nu flyttat in i mitt rum, litet men det ska väl funka. Än så länge funkar allt bra här, har träffat de flesta i simlaget. Har också träffat min Coach Pat, hon va väldigt trevlig. Fattar inte riktigt att jag ska vara här i 1 år! Helt sinnes. Jag ska bara ha 3 classes nu i 10 veckor, eftersom jag går på en 3 termins skola. Sen får vi se vad jag ska läsa och hur mycket. Campus är faktiskt nice, hoppas jag kommer att trivas här. Ska ta lite bilder så ni får se hur campus ser ut och en bild på mitt rum. Idag har jag varit effektiv, fixat bankkonto, handlat lite skolsaker, fixat mitt skol id. Funderar på hur jag ska göra med mobil telefon, konstigt nog är det dyrare att ha ett kontatkort än att ha abonnemang :S. Lovar att uppdatera här så mycket jag kan.

Saknar er redan där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan fortf inte fatta att du har åkt och att du är där för att stanna ett bra tag framöver! Saknar dig pussar!

2009-09-11 @ 09:39:48
URL: http://lepherd.blogg.se/alv
Postat av: Louise

aaaah, kom hem älskling!!! <3

2009-09-11 @ 09:56:09
URL: http://Wackopacko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0