Friday

Ja nu har det snart gått ännu en vecka här borta, imorgon bitti åker vi på en camping trip det ska faktiskt bli skoj även om jag verkligen inte är en tält människa. Idag så simmade vi ett test set ben. Det va jobbigt och är det något man simmar mycket här så är det benspark men det är ju aldrig fel. Idag hade vi även en gemensam streching vilket vi ska börja ha varje fredag, men jag känner att jag måste stretcha mer själv.
Efter denna enorma förändring i träning för min del så behöver jag det. Men kroppen börjar vänja sig vid att vara öm så man känner det inte lika mycket längre. Längtar till den dag jag inte får träningsvärk av denna träningen längre. Vilken underbar känsla. Back in shape så att säga.

I skolans gym så finns det en klätterväg som jag velat prova på enda sen jag kom hit, så antagligen nästa helg ska jag Olivia och Sarah och kanske nån från killarns simlag prova på denna väg. Finns tre olika "klippor" och självklart kommer jag testa den minsta först. Den högsta skulle jag uppskatta till ca. 15-20 meter hög. Kanske mer.


Pain is weakness leaving the body

Ett litet visdomsord från mig :P
Ha en bra helg alla underbara där hemma


Kommentarer
Postat av: Anna

haha wow det var inget dåligt citat ;)

2009-09-26 @ 08:10:07
URL: http://lepherd.blogg.se/alv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0