Fluga

Min baddräksbränna har nu ersatts av en bikni bränna som är ganska mycket
mer framträdande :P, det som är mindre kul med att simma ute är att man får så
"fina" simglasögon märken och från badmössan. Man ser helt enkelt ut som en fluga.
Och jag tror att magen känner sig lite avundsjuk eftersom ryggen är så mycket brunare hahah, får väl börjar simma mer ryggsim helt enkelt =)

Ikväll var jag och åt middag på en italiensk restaurang med Olivia och hennes familj det var mycket trevligt
och jag är hur glad som helst att jag har en underbar roomie och hela hennes familj är super trevlig så det känns bra. 

3 inlägg idag :P, kände att man får ju kompensera lite nu när jag inte skrivit här på några dagar.
Snart dax att sova imorogn väntar morgonträning, assigment, styrka, simning. Mullig dag =)


Kommentarer
Postat av: M

boosta och hetsa dig själv :D

2009-09-21 @ 10:04:44
Postat av: Louise

saaaknar dig, fluga heter det :$ <3<3

2009-09-21 @ 18:22:17
URL: http://wackopacko.blogspot.com
Postat av: jossan

kul att höra att du trivs med henne.. vad blev det för gott gott på restaurangen då? puss

2009-09-23 @ 02:14:33
URL: http://shasly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0