Finally

Gårdagen började med en löprunda som nu är längre än den förra vi sprang, den vi springer nu är ca. 4,7 km lång eller något såndant. Det är väldigt långt för mig. Efter löprundan väntade ett simpass det va inte mega jobbigt men man va tvungen att använda lite kraft så att säga =). Sen när eftermiddagspasset kom så tog killarna ett team picture, vilket vi med skulle ha gjort men tanten som förser oss med kläder var inte där så vi får vänta. Men killarna fick riktigt snygga träningsoveraller, svarta. Vi kommer förmodligen få blåa fråga mig inte varför för jag tycker att vi ska ha samma grejer vi är trots allt från samma skola och samma lag.
När jag hörde vår huvudserie på eftermiddagen kände jag yes detta är min grej.
Huvudserien var:
16*50
2 easy
1 max
Lite arm och andningövningar, sen
12*50
3 easy
1 max

På de 16 första símmade jag frisim och jag snittade 27-28 på max 50orna. Jag var snabbast höhö :D
På de 12 simmade jag fjäril och gjorde väl runt 30.
Efter passet sa coach Pat till mig det var riktigt bra 50or du gjorde, jag blev glad och mitt svar var: Tack ja jag kan ju simma 50or haha. Pat sa då ja det kan du =).

Något jag inte kan och inte gillar är att simma med en snorkel, det är SVÅRT! jag får bara vatten i näsan hela tiden men det är väl en övningsak det med.
Nu ska jag göra min Teater assigment, min lärare är inte nådig asså vilka sjuka grejer hon vill att vi ska göra.

Have a nice day =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Asså hjärtat det är ju helt sjukt hur bra det går för dig där borta! Tänker på dig ofta o önskar dig bara det bästa! Kärlek från lilla mig :)

2009-09-30 @ 22:01:28
URL: http://lepherd.blogg.se/alv
Postat av: jossan

herregud så bra, i 50:a? du e verkligen på ge igen! gud vad jag vill joina dig nu..

du e grym som springer så bra. Hejar på dig här hemma :)

2009-10-01 @ 23:06:01
URL: http://shasly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0