3 av 3

Nu har jag precis kommit tillbaka från min CSUB class, det är en class som ska hjälpa dig att planera ekonomi och studierna när du är här, ganska nyttigt faktiskt. Min lärare är KING! hahah han är coach för wrestling teamet här och han va verkligen en riktigt härjare. En kille kom in typ 30 minuter försent (killen är mexican typ) så säger läraren åhh va pinsamt gick du vilse, tur att du inte är vit du hade du blivit röd! Alla i hela klassrummet typ 100 personer brister ut i skratt jag med of course! så jävla ball!

Måste bara berätta för alla att huvuddelen av mitt kostintag här är frukt och sallad, är rädd för att gå upp i vikt och det vill jag verkligen inte, så mycket grönt för min del. =)

Nu väntar jag på min teater class om är den jobbigaste classen jag har som det verkar nu, mindre trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anna

duktiga du! <3

2009-09-16 @ 21:31:35
URL: http://lepherd.blogg.se/alv
Postat av: jossan

hahah sjukt ball ;-)

du måste ju äta nått mer=) puss

2009-09-17 @ 18:19:26
URL: http://shasly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0