2 av 3

Nu har jag haft 2 av mina 3 classes min tredje och sista har jag imorgon. Teatern kommer bli mycket jobbigare än jag trodde, måste se pjäser och skriva uppsattser om detta, inte nog med det utan hon bedömer även engelskan, gramatik osv. good luck to me! Min andra class är politcial science- ameircan goverment, min lärare är ursprungligen från indien men hon pratar bra engelska faktiskt. Efter idag så verkar faktiskt det ämnet ganska intressant men man måste prata i klassrummet och vi är typ 100 pers där! Det gör mig lite osäker på min engelska även om jag fått höra att jag pratar bra engelska.

Vill man så kan man..bli tjock här! De severar hamburgare och pizza varje dag! Sen även andra alernativ men varje dag! Här finns som jag tror jag skrivit innan inget mörkt bröd, inga nyttiga flingor, ingen yoghurt. Så frukosten här består av äggröra, korvar, potatis, omelett, våfflor, flingor och bröd. Hmm allt det första känner jag mer är en lunch än frukost.

Sen har jag köpt 2 av mina 3 böcker dessa två kostade 180 dollar ungefär, mindre mulligt må ja säga.

Ha det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha mmmmmmmmm vad gott! :p

2009-09-16 @ 08:23:00
URL: http://lepherd.blogg.se/alv
Postat av: kungen

dont allow yourself to get fat. äggröra är nyttigt.

2009-09-16 @ 09:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0