USC

Ja tävling på USC gick väl helt okej och det va riktigt kul att tävla igen!
Inför mitt första lopp lagkappen över 4*100 medley va jag riktigt nervös, men det gick helt okej. Och den skolan har några riktigt bra simmare, som simmar EM,VM och OS så snacka om att den skolan har pengar haha. Deras pool och omklädningsrum har ju en helt annan standard än våra, och våra är inte dåliga. Måste även säga att det lilla jag såg av LA imponerade på mig, skyskrapor som man inte ens kan tänka sig hemma i sverige. Jag tog några bilder från tävlingen men inte alls många för det hann jag inte med, det var en intensiv men rolig tävling. Idag hade jag mitt första midterm, det gick väl inte dåligt men inte bra heller så kan man nog säga. På torsdag har jag ett till midterm och på måndag har jag en uppsats inläming i teater som jag precis hade midterm i (galen kurs). Så denna vecka lär bestå av bara plugg och simning för min del, så jag har kanske inte tid att uppdatera bloggen så flitigt denna vecka hoppas ni har förståelse för detta =). Ska lägga upp mina få bilder från USC när jag lagt in dem i datorn.
Idag har jag en väldigt bra dag, vet inte riktigt varför men jag känner mig så lycklig idag hahah :D.

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

UNDERBART GUMMAN!

LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS VI SES O TILLS BILDERNA KOMMER UPP :D

2009-10-13 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0